Zdrowie w odchudzaniu

przez | 6 sierpnia 2021
Chudnąć możemy na wiele sposobów. Restrykcyjne głodówki, diety wykluczające węglowodany, wykluczające białka albo wykluczające zupełnie tłuszcz. suplementy diety, tabletki, spalacze tłuszczu, okręcanie ciała folią spożywczą z balsamami odchudzającymi.. Możemy tak pisać i pisać, wkoło odchudzania powstał ogromny biznes. A sekret tak właściwie tkwi w myśleniu o tym co i w jaki sposób jemy oraz oczywiście w ćwiczeniach.

Zdrowa, czyli jaka dieta?

Autor: Bird&Co.
Źródło: Bird&Co.

Dieta bez aktywności fizycznej nie pozwoli nam zyskać wiele, dokładnie tak jak i ćwiczenia bez diety nie pozwolą schudnąć.

Po przestudiowaniu publikowanego artykułu zobacz, jakie informacje posiada rekomendowana witryna, która też Cię z pewnością zaintryguje, ponieważ informacje na niej są nie mniej atrakcyjne.

Naturalnie odpowiednim odżywianiem możemy sobie poprawić na przykład przemianę materii, może mieć na nasz organizm dobry wpływ lecz nie będziemy chudnąć bez wspomagania ruchem. Podobnie jest w drugą stronę. Ruch pozwoli nam utrzymać kondycję, ale bez diety raczej nie schudniemy – sprawdź tu.

By schudnąć raz na zawsze i bez ryzyka należy zrobić to z głową. Samo liczenie kalorii nie zdziała nic. Można przyswajać co dzień ich 1200 ale jeżeli będą pochodziły z pizzy i chipsów to rezultat będzie żaden. Musimy przemyśleć to co i jak przyswajamy. Zastanówmy się czy jemy śniadanie. Wszyscy trąbią, że to najważniejszy posiłek dnia, ale jest o tym głośno z tego powodu, że tak właśnie jest. Zbilansowane śniadanie dostarczy nam energii, ponadto rozbudzi ciało do pracy i będziemy dobrze się czuć. A chudnąć nie można gdy czujemy się źle. Kiedy patrzymy w tabele kaloryczne zastanówmy się co tak właściwie jest dla nas odpowiednie. Na przykład jeśli idzie o chleb tostowy kalorie są jego głównym składnikiem. Nie ma w zasadzie żadnej wartości odżywczej, lepiej zamiast niego zjeść pieczywo pełnoziarniste lub nawet zwyczajny pszenny chleb.

Musimy myśleć o tym co jemy, by dostarczać naszemu ciału potrzebnych elementów. Węglowodany, białka i tłuszcze są potrzebne, we właściwych częściach, więc nie same kalorie są istotne. Tabela kalorii nie powinna być podstawą odchudzania.

Nie możemy zapomnieć o ćwiczeniach – Nikt nie każe się nam katować. Znajdźmy jakiś typ aktywności, który będzie dla nas odpowiedni. Dla jednego człowieka będzie to jogging, dla kogoś innego nornic walking, dla jeszcze innej osoby wspinaczka albo pływanie, a może siłownia i zorganizowane ćwiczenia? Wybór jest ogromny, zatem tłumaczenie „nie ma nic dla mnie” jest absolutnie bezpodstawne.

Gdy zaczniemy funkcjonować według dobrych zasad, pozbędziemy się szkodliwych nawyków żadna tabela kaloryczności potraw nie będzie nam potrzebna, bo będziemy mieć ją już w pamięci. potrzeba zaledwie miesiąca, żebyśmy zapamiętali ile i czego możemy jeść, żeby nasze ciało funkcjonowało jak najlepiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*