Zasady zdrowej diety

przez | 24 stycznia 2022
To, jak szybko będziesz chudł, zależeć będzie głównie od stylu życia, który do chwili obecnej prowadziłeś.
Gdy dotychczas pory spożywałeś wysoce przetworzoną żywność i nieoczekiwanie zrezygnujesz z owych pokarmów, przerzucając się na znaczną ilość wody i warzyw, zrzucić możesz nawet jeden kilogram w ciągu tygodnia.

Kolorowe pigułki

Autor: Will Thomas
Źródło: http://www.flickr.com
Laboratorium

Autor: ZnaneNieznane.pl
Źródło: ZnaneNieznane.pl
Jeśli zaś cały czas zdrowo się odżywiasz i oprócz tego trenujesz, raczej nie wyszczuplejesz w przeciągu tygodnia więcej niż pół kilograma. Są to rzecz jasna założenia hipotetyczne i zależeć będą nie wyłącznie od tego, jak wygląda Twoja aktualna dieta, lecz też od Twojej przemiany materii, wydatku energetycznego jak też pracy hormonów.

Za nieduża podaż kalorii spowoduje, że pewnie szybko stracimy zbędne kilogramy, jednakże będzie to proces niezbyt trwały i miażdżący nasze zdrowie i cryo centrum zdrowia i urody fizjoterapia wrocław – nie ominą nas: tzw. efekt jo-jo, kłopoty hormonalne, ubytek masy mięśniowej jak też przybranie z powrotem tkanki tłuszczowej. Gdy często trenujemy a także stosujemy rozmaite typy wysiłku, poczynając od aerobowego po treningi siłowe, wówczas nie będzie potrzeby obcinania kalorii w naszym jadłospisie. Jeżeli jednak nasz wydatek energetyczny w ciągu dnia nie jest zbyt wielki, potrzebny może być lekki deficyt kaloryczny. Przebieg chudnięcia przyśpieszy z pewnością wysiłek fizyczny. Dobre rezultaty daje bez wątpienia trening siłowy, dlatego że podkręca metabolizm i spala nadwyżkę tkanki tłuszczowej.

By podwyższyć jego skuteczność, warto skrócić czas pauz między seriami oraz delikatnie zmniejszyć balast a zarazem wykonywać większą liczbę powtórzeń. Poza siłowym treningiem istotny będzie również tzw. trening interwałowy.